Til toppen


 

SUPPORT

Triple-S' tekniske avdeling har spisskompetanse på alle våre produkter og løsninger. Ingeniørene som jobber med support har bred og lang erfaringsbakgrunn fra industrien, og er her for å gi kundene våre opplæring og hjelp. 

Vi tilbyr to typer support:

Produktsupport (Gratis tjeneste)

Dette er support som gis i forbindelse med generelle spørsmål om utstyr, software, funksjonalitet, eller ved behov for hjelp i forbindelse med feilmeldinger på utstyr/software. Denne typen support gis ikke ute hos kunde.

Applikasjonssupport (Fakturerbar tjeneste)

Dette er support til kunder som trenger hjelp til programmering og/eller oppsett av utstyr i et prosjekt eller i en bestemt applikasjon. Serviceoppdrag ute hos kunde går under denne kategorien.
 

En sak som begynner som produktsupport, kan noen ganger gå over i applikasjonssupport. Våre support-ingeniører vil i disse tilfellene informere kunden om dette, og be om skriftlig godkjenning om at videre support vil faktureres.

Hvor skillet går mellom produktsupport og applikasjonssupport er en vurdering våre support-ingeniører gjør løpende. Som hovedregel beveger det seg over i applikasjonssupport hvis kunden har behov for hjelp til oppsett eller oppkobling av en enhet eller at vi gjør endringer i en applikasjon/kode.

Vår førstelinjesupport er bemannet fra kl. 08:00 - 16:00 hver dag.

Kontakt oss: 

E-post: support@triple-s.no

Tlf: 22 79 05 40


Last ned vår Teamviewer Quick Support klient

image