Til toppen

Triple-S har fokus på kvalitet og kundetilfredshet


Triple-S har fokus på kvalitet og kundetilfredshet


Kvalitet i våre leveranser og fokus på kundetilfredshet er viktig for oss. Vi erkjenner at vi ikke er perfekte og at vi har mange forbedringsområder, sier Eiliv Elvebakk, Administrerende direktør i Triple-S. Av den grunn startet vi et internt prosjekt vinteren 2017, hvor målet var å etablere et ledelsessystem som oppfyller kravene i ISO 9001:2015.

Prosjektet har gitt oss mye nyttig kunnskap og vi har nå bedre forutsetninger for å kunne øke kvalitet og kundetilfredshet.

31.mai 2018 mottok vi vårt ISO 9001:2015 sertifikat fra DNV GL. Vi ønsker å takke DNV GL for god sparring underveis i prosjektet og i påfølgende revisjon. Vi ønsker også å takke Landax som har levert en meget god programvare for kvalitetsledelse, avslutter Eiliv Elvebakk.